- Livshistorie på computer, tablet & smartphone

Sådan fungerer administrationsmodulet

Når man kommer på institution og har lavet sin livshistorie, bliver den integreret / delt til institutionens administrationsmodul.

De ansatte har dermed adgang til beboernes livshistorier, hvor man modtager årsdage, notifikationer m.m. og dermed er klædt godt på til en værdig indholdsrig dialog med beboeren ”stjernestunder”, og ikke kun til en snak om ”vejret”. I administrationsmodulet er beboernes profil, hvor ens særheder, vaner, værdier, ønsker til beklædning, hygiejne m.m. er noteret, dette giver en nemmere, hurtigere tilgang til de informationer, som er med til at sikre kvalitet i plejen. Endvidere giver det en nemmere introduktion til nye ansatte, ferieafløsere. Det er muligt for de pårørende at sende historier / meddelelser på beboernes livshistorie, og der kommer notifikationer på administrationsmodulet til personalet, igen der skabes der værdifulde samtaleemner, der sikre kvalitet i samværet med beboeren. Institutionen får deres egen MLH profil med alt fra kontakt data, kan ligge udflugter, arrangementer op m.m. og de pårørende modtager meddelelse herom uanset hvor på jorden disse holder til. Alt dette sikre at borgeren er i centrum, og dennes trivsel og livskvalitet øges. Der kan endvidere også printes historier direkte i administrationsmodulet.

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev